nu är det dags!

Var riktigt peppad till att sätta igång på jobbet nu, börja sälja som jag har gjort förut. Det tog 1 och en halv timme sen var jag less. Har nu gått igenom alla fördelar och nackdela och allt pekar på att jag ska sluta, så har nu med hjälp av mallan skrivit ett CV och ansökan och skickat in till lite olika ställen.

Men tror jag väntar med att sluta tills jag ser om jag får något annat jobb så jag inte står helt tomhänt :)

Första dagen i skolan idag, var skönt att komma igång med allt igen. Känns som om det kommer bli ett bra år, och det var ett helt okej schema! har absolut inget att klaga på.

Blir att jag sover kvar hos Mallan ikväll, har sovmorgon till 10 imorgon sådå får man sova ut lite.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0