Hollywood här kommer vi!

Klockan är nu 00.05 och vi åker iväg vid 5 på morgonen, otroligt lätt irriterad just nu möjligtvis för att jag är trött. och jag ska få doppa fötterna i stilla havet! Cindy började skratta när jag frågade om vi kunde stanna vid vattnet så jag kude få göra det.

Sen ska jag tala om för folket att det andra som ALDRIG händer Malin Kristina Björk har hänt! jag har bränt mig i ansiktet och okej det kan jag leva med, men jag har också bränt min rumpa så att jag knappt kan sitta! Inte charmigt!
Vad gör man inte för att få färg på sig höhö. och tyvärr så måste jag ju också säga färg och inte att bli brun, det var jobbigt att erkänna måste jag nog också få säga.

Nej gott folk nu ska jag gå iväg och vara trevlig med dom andra, tydligen så ska jag, Emilia, Joe och Cj vara vakna hela natten för att vi ska kunna sova hela vägen dit imorgon. Ja man kan ju få tycka vad man vill om den ideen jag kommer nog somna ändå har varit trött sen 19 idag så haha. God natt och vi syns efter helgen har jag en känsla av!

//MKB

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Har DU bränt dig? Jisses. Hur ser Emilia ut?

2009-02-27 @ 14:54:48
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Marlene

Men malin.. Är de inte JÄVLIGT långt till Hollywood??? O.o

haha lyckat malin björk.. hört talas om solkräm?!! ;P

2009-02-27 @ 15:29:10
Postat av: ;)

RostbiffRumpan :D

2009-02-28 @ 14:38:18
Postat av: malin

ister: ja jag menar det :-O emilia tal solen nu for tiden och har inte brant sig ett dugg och har farg i ansiktet :d



Marlene: hahaha jag hade olja sa jag skulle bli brunare, vilket inte var det klokaste. det tog ungefar 7 timmar med bil :)



;): hmm varfor har jag en kansla av att jag vet vem du ar.

2009-02-28 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0