jag har varit i hollywoood ;d

Just nu ar jag i hmm san diego tror jag, sitter nere i hotellobbyn.
Vi var i Hollywood igar, vi hyrde en limousine och akte omkring i den i typ 2 timmar och han visade oss vart alla stjanorna bor och filmer har blivit inspelade och sant, och sjalvklart akte vi till hollywood skylten. oooh och jag har satt lagenheten dar julia roberts bodde i nar hon var med i pretty woman! jag lovar dig att det var storst for min del :d

har gjort av med laskigt mycket pengar pa absolut ingenting, men jag antar att man far gora sa ibland.

Bilresan tog ungefar 7 timmar, alltsa 7 timmar med underliga lekar och amerikaner med en sjuk humor.

hahhaa ni skulle hort kommentaren fran joe haromdagen, han skulle ata natt har glomt bort vad men emilia tittade pa honom och sager: vet du hur onyttigt det dar ar?! joe bara tittade pa henne och sager med en lugn ton : emilia jag ar en amerikan det ar meningen att jag ska vara fet.

nej nu ska jag ga upp dig dom andra igen, jag blev ner skickad hit av nagon underlig anlendning. ha det braoch jag skriver snart igen

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

hej gumman..förstår fullkomligt att det var stort för dig att se det om julia roberts..är sååå avundsjuk på dig ska du veta..mattias också..ler stort..kramelikram mamsen

2009-03-01 @ 09:49:25
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: malin

mamma och k: haha kan tanka mig att ni ar det ;) ooh visa tias bilden pa lucky luck och nu vet jag inte ens hur man stavar det men skit samma visa honom den bilden och fraga om han haller med mig :d

2009-03-01 @ 21:17:40
Postat av: mamsen o kenneth

matte har sett bilden men han såg inte vad det var...så jag fick förklara..hahahaha..men visst kommer han ihåg lucky luck...krammen

2009-03-01 @ 22:18:57
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: malin

mamma och k: attans jahaaja jag får väl visa dom större sen när jag kommer hem då för det var läskigt likt

2009-03-02 @ 07:30:33
Postat av: elinaperzzon

Jävla unge va jag är avundsjuk på dig! visa massa bilder sen när du kommer hem :D

2009-03-02 @ 20:48:58
URL: http://elinaperzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

elina: haha vilka ord du använder människa ;p absolut det ska jag gör :)

2009-03-02 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0