jag lever allt, blev inte tagen för knark bara köttbullar!

Är framme hos mina älskade vän nu, kom fram igår kväll klockan är nu 10.30 här så första natten är gjord.
Resan gick bra, den var vääääldigt lång men jag satt bredvid en svensk och han hade i princip samma humor som jag har så vi hade ju hyffsat roligt iallafall haha.
Blev dock ootroligt nervös när jag var framme på flygplatsen i Atlanta, dom förde bort mig till ett ställe där jag var helt ensam öppnade min väska och frågade vad jag hade med mig. Jag sa att detbara var svenska köttbullar hon gick iväg kom tillbaka och säger åt mig att det inte är tillåtet :-O
Svensken höll på att skratta sönder sig när jag kom ut därifrån, för han visste hur nervös jag var överallt. Men allt gick bra iallafall, jag fick dock mensen på planet, hade inga tamponger med mig och tydligen har dom inte mens i usa. Det gick inte att köpa nått på flygplatsen och ingen som jag frågade hade några med sig, sen tyckte dom att jags kulle fylla i nått papper så skulle jag få nått kort som tydligen var bra men jag bor ju inte usa så det blev loite svårt så jag fick en nalle istället av dom haha.
ååh jag var så nervös över att träffa henne, men hon är exakt likadann som hon var när hon åkte! :d
och jag kommer inte skicka mycket sms så ni vet för det kostar min stackars plånbok, men jag uppdaterar bloggen och kommer köpa nå telefonkort som är hyffsat billiga.
ha det bra allesammans!

//MKB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga SMS. Inga samtal. Bara genom Skype.

2009-02-21 @ 19:52:38
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: kicki

Åh vad kul och läsa hur du har det!

Bra att resan gick bra..

Ta hand om dig!

KRAM

2009-02-22 @ 10:44:34
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: mamsen o kenneth

va fick du inte ta in köttbullarna..ja du ser du skulle lämnat dom hemma så vi hade fått gottat oss med dom..hahhaha..tänk allt o då menar jag allt hade du med dig....men huuuuuur i hela världen kunde du glömma bindor/ tamponger?????????

Ja ja tur att det gick bra iallafall...ser dig framför mig när dom tog in dig...hihihi...hälsa billa o krama henne så gott....kramen mamma o kenneth

2009-02-22 @ 11:07:29
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Linn

vilken tur att du kom fram levande :)

2009-02-22 @ 14:11:59
Postat av: malin

ister: haha jaja jag lovar ;d



kicki: jag ska uppdatera så mycket som möjligt :)



mamma och kenneth: jag glömde dom inte jag hade dom bara inte i handbagaget haha



linn: ja men eller hur jag menar det xd

2009-02-22 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0