regler regler och ännu mer regler

Skulle till Emilias skola idag, men icke. Fick ett sms för ett tag sen och reglerna sa att jag inte fick för att jag gick på en annan skola och då skulle jag ändå bara komma dit över lunchen sicka regler säger jag..
Så nu har jag legat ute i 3 och en halv timme, har hunnit blivit hungrig nu, har kikat i kylskåpet men det känns fortfarande underligt att gå och ta saker ur det. Så jag får väl göra på Amerikanskt vis, äta lite godis helt enkelt haha.

Vi var på sån där tjur grej igår rodeo eller vad det heter, helt sjukt! vem sätter sig frivilligt på en sån där sak, för att bli avkastad och kanske ihjältrampad. Och jag lovar er det såg ut som man hade hamnat mitt i lucky luke! Emilia har dock aldrig sätt det, men jag sa det skulle tias varit här nu hade han hållt med mig haha.
Men det var intressant nu har man sätt det också, och imorgon far vi till Hollywood och San Diego!

Tias säg att du håller med mig!

Idag när fröken fräken kommer hem från skolan ska vi åka och shoppa med en av hennes amerikanska vänner, ingen aning om hur hon är men hon verkar trevlig :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

hej du.,ser att du har det bra..de är bra de.. idag så var det en artikel om emilia..en dagbok från henne och där stod om dig också..kul att läsa..komihåg att fota i hollywood nu...kramen

2009-02-27 @ 00:19:41
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: malin

mamma och k: jag vet har läst den :) klart jag gör herregud mamma det är ju hollywood! haha puss på er

2009-02-27 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0