resefeber eller bara helt vanlig panik?!

Okej nu åker jag snart snaaaart, jag gick och la mig vid 2 kanske sov fyra timmar. Så Emilia Maria Jansson jag gick upp 6 på morgonen, jag vaknade innan klockan ringde. Hoppas du inser vilken älskad person du är!

Packningen igår gick åt helvete och jag fick panik för ovanlighetens skull, innan jag var klar hade jag 2 resväskor och ett handbagage. Sen får jag höra av Emilia att min väska bara får väga 22,5 kg och det får bara vara en!! Jag kan lova er jag är hysterisk ofta men det där slog allt. Men som jag har sagt förut så behöver jag bara lugna ner mig så löser sig allt och det gjorde det här också. Har nu ett handbagage som vägen 8 kg och en väska som väger 16 ungefär, jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv :d
Jaja mamma fick sin chans att ännu en gång säga orden som man absolut inte vill höra när man är hysterisk "vad vaaar det jag sa"
Okej mamma du har rätt jag skulle ha kollat ALL packning liiiite tidigare än i natt.
Shit nu börjar det bli jobbigt, om 20 minuter kommer pappa och hämtar mig!
Håll tummarna för att jag lever när jag kommer fram, inga terrorister eller sånna läskigheter och Emilia vi syns snart :d

//MKB

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas resan går bra och att du får det super skoj :) Ta det lugnt med dom amerikanska pojkarna ;)

2009-02-21 @ 00:32:58
URL: http://emmaberg.blogg.se/
Postat av: Linn

malin vi kommer inte kunna prata på många dagar nu :o hoppas du inser hur mycke du kommer få prata med mej när du kommer till sverige igen haha :D

2009-02-21 @ 01:18:07
Postat av: malin

emma: tack tack jag tar det alltid lugnt ;) haha



linn: haha jag vet jag vet käre vän vi pratar ikapp allt sen :d

2009-02-21 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0