till Linn och jag har en känsla att det kan gälla mamma.

Om det är du mamma som pratar in meddelanden på mobilen sluta upp med det, för jag kan ändå inte lyssna på dom och de är frustrerande att se att jag har en massa olästa meddelanden :P

Linn fick det sms nyss, vad roligt vad glad jag blir för din skull :d vad är det vi brukar säga ;) Linn du är smäääält! Emilia hälsar tillbaka förresten.

Var och shoppade går, mmh jag gillar att shoppa haha. Jag har längtat så länge efter att bara få spendera pengar, haha.
HAHAHA och linn du ska höra det värsta!! du kom ihåg mexicanen jag berättade om vet du vem han är lik?! en snällare version av PW xd jag lovar dig det är läskigt hur många versioner kan det finnas av Pete Wents!

Jag är dock väldigt väldigt trött, somande först igår när vi kom hem efter shoppingen, sen somnade jag under tiden vi satt och läste, sen somnade jag när vi tittade på film. Men det är ju trevligt att dom ar roligt åt det iallafall ;p ja just det CJ trodde att jag blev arg igår när emilia väckte mig sista gången och sa att jag skulle gå och lägga mig, som alla vet är jag ju inte så trevlig när jag blir väckt. Men ag hoppas för guds skull att hon förklarade för honom.

Klockan är 9.30 här alltså sover emilia ganska mycket, och jag har blivit hungrig funderar om jag ska gå och ta mig nått att äta, dom har sagt att jag får det men det känns ju lite underligt att bara gå och rota i deras kylskåp..

Mickis!!! vill du ha höga eller låga sånna där skor?!?!?!


jessica jag ser dina solglasögon överallt xd dock inte dom med en massa färger som du skulle ha men jag har ju 9 dagar på mig så :P

//MKB

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Det kostar dig att ta emot meddelanden också. Stäng av telefonsvararen under tiden du är utomlands.

2009-02-23 @ 07:12:50
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: mamsen o kenneth

HEJ du gummsirumsan..nej där hade du allt fel..engång prata jag in och det var när jag blev tokig att jag inte hann säga hejdå innan flyget stack iväg. men sen suru så har mamsen inte pratat in nå mer..är inte helt pucko..du kan väl maila ett litet brev till din söta mamma..bra att du har det bra där..kramen

2009-02-23 @ 08:26:37
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: mickis

Jag vill ha höga skor! :D Hoppas ni har det superbra, och hälsa Emilia! <3

2009-02-23 @ 11:21:21
URL: http://mikaelagr.blogg.se/
Postat av: malin

ister: är du seriös :-O ajdå okej..



mamma och k: hmm okej det blev ju bara ännu jobbigare då att inte veta vem det är som har pratat in :P



mickis: okej okej, hon hälsar tillbaka :d <3

2009-02-23 @ 15:38:21
Postat av: Linn

Ja jag har nog smält, bara liiiiite! :D

2009-02-23 @ 18:41:40
Postat av: malin

linn: haha liiiite bara liiiite

2009-02-24 @ 01:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0