vi är ohyffsade i sverige

Det har slagit mig under dom här dagarna, och dom själv tycker att alla är otrevliga här borta då skulle dom se oss i Sverige! Det är en massa små saker som man inte ens tänker på att man gör som dom aldrig någonsin skulle göra, det är faschinerande (och nej jag kan inte stava till det)

Nu börjar jag däremot undra vart alla tog vägen, jag vet att Emilia har åkt till skolan och att Cj och Joe skjutsade henne. Sen är frågan om dom kommer tillbaka eller om jag blir själv hela dagen? haha okej inte riktigt hela dagen Emilia slutar klockan 2 så.

Hundarna väckte mig imorse svin! jag var sååå trött

nej nu ska jag nog gå ut och sola igen, passa på medans det inte är någon som kan mobba mig för det haha.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0