jag kan inte hantera mig själv

jag kan verkligen inte hantera mig själv med pengar i handen, var på stan idag med Linn.
Jag hittade en tröja som jag lovar på heder och samvete att jag blev kär i, jag smääälte. Det blev också ett par pumps och ett par byxor rikare, dock en hel del fattigare i plånboken. Vi kan ju alltid hoppas att jag får lite pengar när jag fyller år, höhö.

Träffade också mina små älsklingar idag, fast dom är ju dock inte så små längre. Men jag har saknat dom, så det var mycket trevligt att träffa sötnosarna igen. jag tror jag måste sluta kalla dom för dessa saker, tror inte dom gillar det haha..

Är nu hemma hos Jess, alltid lika trevligt.

På måndag börjar apu:n också håll tummarna för att det ska gå bra för mig.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha.. beställde inte du nyss kläder?!! ;)

Vi ses väl på måndag då :P

2009-02-01 @ 17:02:18
Postat av: malin

marlene: haha jo men ibland är det svårt att behärska sig själv

2009-02-01 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0