prov prov och återigen prov

Hade alldeles nyss prov i samhälle, har absolut ingen aning om hur det gick. Men vi kan ju hoppas på ett g iallafall.
Sen kan man ju börja undra vad jag  har svarat på, har suttit hör ett bra tag nu och ingen från klassen har kommit ut än..Men dte blir säkert bra.

Fick apu plats igår, hamnade på absint. Det kommer nog blir intressant, det var lite finare där än vad jag trodde men men..
Behöver dock inskaffa mig ett par svarta fin byxor, en skjorta och ett långt förkläde.

Idag blir det städning, måste säga att det inte låter så lockande. Men vad gör man inte för att hålla föräldrarna snälla haha (a)

//MKB

Kommentarer
Postat av: mickis

även att du hamnade där, haha :)

2009-01-30 @ 07:46:19
URL: http://mikaelagr.blogg.se/
Postat av: malin

mickis:haha jag menardet!

2009-01-30 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0