skadad - vet inte riktigt hur jag ska beskriva det

Har börjat på en ny bok "skadad" ,jag har inte kommit så jätte långt in i den. Men den är hemsk den är riktigt hemsk, den är inte så att man sitter och gråter. Men det känns, det gör ont i en. Den är verklighetsbaserad och det är bara lite detaljer som har ändrats för att skydda flickan. Jag måste säga att jag verkligen tycker synd om flickan som den handlar om, jag blev chockad när jag satt och läste. Satt mest och gapade, det är tragiskt det ska verkligen på några vis inte kunna bli sådär. Ett barn ska inte få uppleva sånt, nej det är tragiskt, det är sorligt.

//MKB

Kommentarer
Postat av: jessica

verklighetsBASERAD!

2009-01-07 @ 11:17:55
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: malin

jess: hahahha jag har genast ändrat det ;P

2009-01-07 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0