uppvuxen i bomhus?

Elina kom igår, sista gången jag pratade med henne så skulle hon vara där inom 15 minuter. Efter 25 minuter började jag fundera vart hon var. Kan tillägga att förken är född och uppvuxen i bomhus, när jag väl hittar henne där ute så säger hon att hon hade gått vilse. Hur i hela friden kan man lyckas gå vilse där man är uppvuxen och då har hon inte ens bott någon annanstans, haha..

Okej jag umgås med mvg elever i skolan, vilket svarar på varför jag sitter här och bloggar just nu. Vi har håltimme och med tanke på att dom är så ambitiösa så har dom valt till matte c och pluggar det under håltimmen, så då får jag alltså sitta här ensam och övergiven. Nu är den stora frågan, Hur kunde jag hamna med dom här människorna från början?
Men har ringt Jess så hon får underhålla mig i örat tills dom är klar, höhö

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0