jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns

okej kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men haha visst hade vi trevligt ändå. Lite små sliten idag, men man får väl skylle sig själv ska man försöka driva med någon annan brukar man oftast få tillbaka på sig själv. osis att jag inte tänkte så långt bara, höhö.

Vi ska tydligen på bio idag men några av Linns kompisar som kom hit igår, annars blir det väl bara slappa idag. Tror min käre vän mår lite dåligt idag för hon sover fortfarande. Vem vet hon kanske till och med vill ha tjockismat, då blir ja riktigt stolt. Ni som känner henne vet att det alltid är frukt och grönt som gälller :p

imorgon blir det hemfärd, det ska blir skönt att åka hem för vissa delar. Men vissa saker gör att jag gärna skulle stanna kvar ett tag till.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0