midsommar, den ljusaste dagen på året?

Har för mig att jag har hört något sådant men är inte helt säker haha.
okej dagen kommer att se ut på följande sätt, vi äter en brunch med Lisa, Richard och en av deras vänner, gör oss sen iordning, fixar någon mysig och god middag senare, blandar ordning lite mysiga sommardrinkar och utgång som sist. Blir förhoppningsvis en bra dag/kväll :)


nu är frågan hur länge min vän ska duscha börjar bli en aning stressad, vill inte sitta nyvaken och äcklig när det kommer folk hit som jag inte känner.
Men GLAD MIDSOMMAR allesammans! :d

jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans, jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams

//MKB


Kommentarer
Postat av: mamsen

glad midsommar gumman..själv firar vi det på akademiska hos sandra..pussen

2009-06-19 @ 11:43:23
Postat av: malin

mamma: låter bra det, bättre än att bara sitta hemma ;) pusspuss

2009-06-19 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0