snart är det göteborg, snart, snart, snart

Om 2 dagar åker jag och Linnsan till Göteborg! satans var roligt vi ska ha det.

Igår var det studenten, försov mig till min egen avslutning sprang dit sunkig och äcklig, sen hem göra mig i ordning till studenten, ner till borgis titta på Elina, vidare till polhem och titta på Jill, sen hem till Elina på studentmottagning. Det var riktigt skönt att komma hem sen på kvällen, kröp ner under en filt och somnade framför tv:n :)

Ska nu åka till Bollnäs, det blir firande av mamma igen idag men den delen som inte var här när hon fyllde. Hon ska också få presenten från mig, tias och kicki. Tråkigt med vädret bara, men hey sånt är livet! ;)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0