akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad

Roliga klasskompisar som driver sönder med en, en trött malin och skolarbete är hur dagen har sätt ut. Allting rullar på, och förhoppningsvis fööörhoppningsvis kommer våren nu :)

Vi fick välja idag om vi skulle ta sovmorgon eller inte, sjävlklart valde jag att sova. fick sen ett samtal av david imorse.
david:vart är du!
jag: sover, jag valde sovmorgon
david: Men malin vi har ju test!
jag: va! vilket test? vi ska inte ha nått test!
david: jo ingvar sa det nu när han kom in, det är slutprov för den här kursen. ingen visste om det
jag: VA?! men han saaa ju att vi fick välja!!
david:SKYNDA DIG HIT SÅ HINNER DU!

jag slänger på mig kläderna, tigger pengar av pappa så jag kan ta bussen, hann inte äta upp min frukost eller fixa i ordning mig. rutten rättare sagt!

sitter på bussen, får sms
david: vart är du!
jag: jag är påväg 5 minuter är jag där!
david: det ska vara 5 jävligt snabba minuter!

jag börjar springa som en idiot, kommer flåsande som en elefant upp till klassrummet. david tittar på mig och går ner för trappen fort som fan, johan tittar på mig och börjar skratta säger sen lite lugnt pt mig: han skojade bara med dig, vi har inge test vi har suttit och ritat hela lektionen. och alla börjar skratta.. TACK GULLIGT! men det är ju tur att dom fick sig ett skratt och ett snepp roligare dag haha..men bara tanken på att jag hade kunnat sovit minst en timme till och dessutom kunnat fixat mig i liugn och ro är irriterande.

ikväll ska jag hem till mallan, alltid lika trevligt :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Detdär var enbart elakt gjort. Det var absolut ingenting att skratta åt.

2009-03-28 @ 12:36:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: malin

gummifarbror: nej jag menat det! :-O

2009-03-29 @ 00:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0