den sista dagen känns lite surt

Jaha då var jag inne på den sista dagen, i denna underbara stad hos min bästaste vän. Känns lite små surt, och inte så väldigt frestande att åka hem till snöväder men men..

T'nkte att jag skulle vara duktig och packa ihop allt innan Emilia kommer hem från skolan, men det gick inte så bra så jag skiter i det så får hon hjälpa mig sen istället. Tror det blir shopping nu en sista gång innan jag åker, men vet inte säkert beror på om vi har nu skjuss (och nej jag kan inte stava det där ordet heller)

Men det har varit en jätte bra tid och mycket bättre än förväntat, lägger nog upp lite bilder när jag kommer hem orkar nte göra det nu. Åker till flygplatsen imorgon vid 7 tiden så vi hörs och syns på onsdag.

Och om det är någon från klassen som läser det här påminn lärarna att jag tar ut min lediga dag på Onsdag och om jessica gnäller säg att jag pratade med Fredrik innan jag åkte så han visste om det även om han är glömsk!

//MKB

Kommentarer
Postat av: Mallan:D

Mallan, nu får du komma hem;)

2009-03-02 @ 23:06:08
Postat av: malin

mallan: höhö är på väg nu är det näära ;p

2009-03-03 @ 00:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0