det är krig!

Det är nu krig mellan mig och människa med skyddat nummer, människa ringde igår ett antal gånger. Jag varjerade med att svara och trycka bort det, det var ju ändå aldrig någon som sa nått. Efter ett tag lessnade jag så jag svarade och lät telefonen ligga, jag tror vi satt sådär i 20 minuter innan jag la på. Då ringer idioten upp igen, visst its fine for me. Det är ju inte jag som betalar, tycker du att det är roligt att slösa pengar och sitta tyst i en telefon så ring varje kväll för alldel jag lovar att svara.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror att du har en stalker :p

2009-03-25 @ 16:14:13
URL: http://emmaberg.blogg.se/
Postat av: malin

emma: jag tror denna människa inte har nått liv :p

2009-03-26 @ 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0