ett geni i släkten?!

Jag och Linn bestämde oss för att spela barngeni, när jag kommer ut med spelet tittar hon på mig och med en djup suck säger hon:
men hur roligt kommer det här bli då? den som får börja kommer ju att vinna direkt, vi kommer ju kunna alla svar.
Jag: Linn det är faktiskt svårare än du tror.
Linn: Malin det är BARNGENI!

Hon får frågan i vilket land är peking huvudstad?
Linn:
ååh jag kan det här jag kan det här! hon tänker ett tag och säger sen..THAILAND!
jag viker mig av skratt
Linn: nej just fan det var ju phuket

Nästa fråga hon får, vad har karlsson på taket på sin rygg?
Linn:
ving....nej nej nej det är ju en propeller!

hmm okej linn, det var BARNGENI vi pratade om eller hur var det?

//MKB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn är en idiot!

I rest my case!

2009-03-15 @ 12:35:57
Postat av: .....

Käften!

2009-03-15 @ 12:42:13
Postat av: malin

tom: HAHAHAHA ledsen linn men i det där fallet får jag nog hålla med honom xd tyvärr

2009-03-15 @ 13:08:51
Postat av: Tomtom

Booyaaaaaa! (Y)

2009-03-16 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0