jag är hemma igen!

okej där ljög jag så hela tungan blev svart, men vi är tillbaka i phoenix igen.
Det har varit en händelserik helg måste jag nog få säga, just nu är jag så trött så trött. Men jag får ju sova hur länge jag vill imorgon så, fast av någon underlig anledning så sover jag inte speciellt länge här borta jag går i princip upp när emilia åker till skolan. Vilket är väldigt onödigt medtanke på att hon börjar 07.35 varje morgon och jag är på semester.

Människa som pratar i meddelanden på min mobil sluta upp med det! jag kommer ändå inte kunna lyssna på dom föränn på Onsdag och det är jobbigt att bara se på skiten att jag har 3 meddelanden som jag inte kan lyssna på.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0