nu är jag verkligen tillbaka

Kom hem igår men var så trött så jag orkade inte skriva, jag har helt seriöst alldrig varit så trött i hela mitt liv. Resan gick jätte bra, men satt inte bredvid nån prat glad människa nu så blev extremt uttråkad. På arlanda mötte phi upp mig, vilket var otroligt snällt trodde jag inte att han skulle göra. Så jag slapp bära väskorna själv, sen tittade han på mig och säger: Malin varför går du så konstigt? jag: jag är trött okey!
Var uppe på jobbet och sa hej, men längtade såå mycket efter att sova så jag gick hem efter någon timme. Sen efter det var det så gott som omöjligt att prata med mig, nu har jag dock vaknat 05.00 och är pigg. Känns som om jag måste lyckas vända tillbaka på allting så gott det går, men jag försöker ju iallafall :p
Längtar redan tillbaka efter värmen och människorna men vad ska man göra åt det, de är bara att le och vara glad.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0