vad tycker du egentligen om skolan?

Jag tror helt seriöst att dom som säger att du tycker skolan och plugg är roligt bara säger det för att dom inte ska bryta ihop totalt. Okej okej där överdrev jag, men nej jag är avundsjuk på dom som tycker plugg är roligt och som verkligen lär sig något närdom pluggar. Jag är tyvärr inte en av dom, jag gör allt så fort som möjligt och så enkelt som möjligt. Vilket oftast inte slutar så överdrivet bra, jag är slö helt enkelt. Nu har jag avlagt ett löften (säger man ens så) men men jaja, nu ska jag bli duktig på att plugga, iallafall göra så gott jag kan. Om jag inte gör det så ska denna människa slänga all skit i ansiktet på mig och förhoppningsvis kommer jag bry mig om det och tycka det är jobbigt att inse att jag är lika slö igen. Fast det i och för sig, frågan är om det kommer ta så hårt på mig. Men det skadar ju inte att testa.

Ska iväg och jobba när skolan slutar,  vi slutar inte förränn 17 på Torsdagar riktigt jobbigt måste jag säga. Men vad kan man göra åt det "sånt är livet" eller hur Linn hahaha ;)

Var och hälsade på Tias och Kristin igår, det var trevligt :) Jag saknar honom, den tiden han bodde hemma. Men han måste väl få växa upp han också..

//MKB

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag saknar dig med / Tias

2009-03-12 @ 15:42:10
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: mickis

snart är det din tur med att flytta lilla vän ;)

2009-03-12 @ 19:20:33
Postat av: malin

kicki/tias: du får höra av dig när du inte jobbar så får jag komma och hälsa på mer, har absolut ingen koll på dina tider :P



mickis: hahah såå sant så sant :d

2009-03-13 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0