500 kronor åt helvete!

Blev erbjuden 500 kronor av min låtsas pappa om jag berättade allt man ska göra vid en flyttstädning i ett kök, OM jag inte missade något så skulle jag få pengarna. EN GREJ missade jag så ruskigt onödigt, jag kunde känna lukten av pengarna så nära var dom men icke.

Dagen har varit riktigt bra, hade musik prov vilken troligtvis går i helvete men men det ordnar sig. Sen idrott ochspela brännboll. Nu är sommaren riktigt riktigt nära, längtar så mycket det kommer bli en sjukt rolig sommar :)

Åker till Göteborg i en veckan med Linn 3 dagar efter skolavslutningen, vi ska få låna hennes kusins lägenhet. Så det kommer nog blir hur bra som helst, sen hade jag väl tänk åka utomlands en gång och Emilia kommer hem! :d, sen får vi se vad som händer.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Och vad var det du missade?

2009-05-13 @ 13:43:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: mamsen o kenneth

ja vad var det du missade??? jo under kyl o frysen...men annars så var det ju ok..så hon fick en del ändå..men det skrev du inte ...hahahahha

2009-05-13 @ 17:12:37
Postat av: malin

ister: missade nått tjaffs under kylen och frysen :P



mamma och k: hahhaa ja men grejen var ju att få fram att jag kunde lukta på 500 kronor men misslyckades ;P

2009-05-13 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0