dagen började bra, så då borde ju restrerande bli likadan

Har märkt att det är lite så, så som man är på morgonen är man oftast resten av dagen också.
Vi har en liten flicka som sov här i natt, min låtsas pappas barn barn. En 3årig flicka som är inne i "vaffö då" åldern, allt man säger får man det svaret efter.

Ikväll ska jag träffa Jess vilket var alldeles för länge sen, skulle bli en "tjockiskväll" så det blir mysigt, dom ska dock äta pannkaka hemma idag, PANNKAKA på en fredag! nää vet du vad, så funderar på om jag ska köpa något eller kolla vad Jess ska äta. Om hon har en middag planerad med familjen eller om hon vill äta med mig höhö.

imorgon blir det mallan, får se vad vi hittar på. Blir troligtvis något bra :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

hälsning från låtsas pappan..tänk på synda barnen du.....hihihihihihi....

2009-05-15 @ 11:22:41
Postat av: malin

m och k: hahhaha skojig du var där måste jag säga :P

2009-05-15 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0