den blev en lång dag måste jag säga.

Gick tidigare från skolan idag för att vi skulle få en nummerlapp fort. just det kanske ska berätta vad vi gjorde också, kommunen hade fixat något för alla som går i 2:an här i gävle, man får ett sommarjobb i 2 veckor. Men det är först till kvarn som gäller skulle man kunna säga. Så vi var där vid 1 tiden, och kom därifrån vid 6 tiden. Så 5 timmar satt vi där, 5 timmar! helt sjukt, fick iallafall på limöcafe så det var ju inte helt fel. så den 3 augusti till 14 augusti är jag ute på limön.

Har nu tränat lite, städat och sitter nu och slappar framför tv:n. Måste ändå säga att livet känns bra skönt för tillfälligt :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: mickis

DU OCH JAG BJÖÖÖÖRK! FETT GRYMT :D ( jakob får kanske hänga med på ett hörn han med, men jag tror inte han vill (; )

2009-05-13 @ 21:01:17
Postat av: mickis

DU OCH JAG BJÖÖÖÖRK! FETT GRYMT :D ( jakob får kanske hänga med på ett hörn han också, men jag tror inte att han vill (; )

2009-05-13 @ 21:15:10
Postat av: Ninja Ister

Vilket drömjobb!

2009-05-14 @ 07:35:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: malin

mickis: hahha låter utmärkt det mikaela ;d bor du ute på limön under den tiden eller ska du bo hemma?



ister: känns inte helt fel iallafall :)

2009-05-14 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0