den ylandedjävulen

Vi skulle ha en film kväll igår, båda somnade dock mitt i den första filmen. Så efter den blev det lite musik och snicksnack istället så vi kunde hålla oss vakna. Det är någon granne som har lämnat sin hund själv hemma, så den har varit som en egen lite djävul och ylat sig igenom iprincip hela natten.

Idag ska vi iväg och titta på en lägenhet till Malin, och hoppas att den är bättre än den förra :)

Ska nog ringa Tias och Kristin snart också och fråga om jag får komma och hälsa på, lugnt jag har INTE glömt att det är söndag. Så jag hoppas för erat eget bästa att jag är välkommen ;p

//MKB

Kommentarer
Postat av: kicki

SJÄLVKLART!! :)

2009-05-24 @ 10:34:22
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: malin

kicki: haha vad bra! då antar jag att jag inte behöver ringa :) men jag hör av mig senare på dagen är jag vet när jag kommer .

2009-05-24 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0