dö inte i min närhet jag säger bara det.

Vi hade en kurs i hjärt och lugn räddning idag i skolan, vi skulle börja med en docka. När det var mun mot mun metoden så fick jag inte min docka att andas, det gick bara inte efter typ 4:de försöket säger dom åt mig: "men malin för fan, du håller ju för luftstrupen"
Efter det skulle vi hitta pulsen på en levande människa, kolla om dom andas och lägga dom i rättläge. Jag hittade ingen puls, jag höll på att strypa människan när jag letade efter den och jag hörde inte att människan andades.
Så jag säger bara det dö INTE i min närhet! det kan omöjligt sluta gott.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, det kan väl aldrig sluta gott om någon dör? Då är man ju redan död? Eller? ;)

2009-05-19 @ 18:13:33
Postat av: malin

anonym: möjligt, men jag börjar bli en aning less på dig nu. jag har den där svaga känslan av att jag känner dig förstår dock inte varför du måste vara anonym

2009-05-23 @ 00:10:53
Postat av: emilia

MALIN!! Det var jag, EMILIA! jag menade inte att vara anonym, men bloggen fucked it up! förlåt, jag menade inte att vara anonym! Nu gråter jag ju.. haha, skämt åsido. dock är det första gången det händer! Sorry min vän :D <3<3

2009-05-23 @ 00:28:09
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: malin

emilia: hahahaha attans då jag som började gå igenom vem denna anonym var/är. men du fick mig att le iallafall kära vän ;)

2009-05-23 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0