gillar helger när man kännar att man bara kan vara

Har nu haft helg ända sen i Torsdags, och det har varit mycket skönt. Mina dagar har gått ut på att träna, ta det lugnt och jobbat. Idag träffade jag Mallan och K en snabbis, och senare blev det lite film och gottesaker med Jess och Mickis. Det var ett bra tag sen nu, så vi hade en del att ta igen :)
Är nu med mallan igen, bara sitter och pratar med lite ljus och godis, myspys :)

Imorgon fyller lillebror år, 16 år börjar nu bli en storpojk haha. Jag ser det här "tonårsstilen" hos honom. Ser helt död ut, ögonen hänger och allt är sååå jobbigt. enligt mig själv så är det bara jag som tillåter honom att vara så där hemma haha.

//MKB 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0