hatar att bli väckt, usch jag kan omöjligt vara en trevlig människa då

Att väcka mig är som att väcka ett monster skulle man kunna säga, speciellt när jag är riktigt trött och vet att jag har lång sovmorgon. såhär gick samtalet till imorse ungefär:
X:heeej malin du jag tänkte på en sak..
jag: hmnnnm
X: vad menar du egentligen med det du sa igår?
jag: inte vet jag! och jag skiter i det också!
X:nej men malin jag bara undrar va...(fick aldrig avsluta sin mening där)
jag: men jag skiter i det säger jag! låt mig vara jag sover!
X:även fast du är sur så börjar du le tillslut under sånna här samtal :)
jag: det kan jag lova dig att jag inte tänker gör! låt mig sova NU!
X:men..
jag: NEJ säg hej då nu jag skiter i vilket om inte så lägger jag på i örat på dig!
X:okej..sov så gott malin
jag: hmmmnm
klick

tur att ni vet att jag är en underbar människa innerst inne, den delen kommer bara inte ut så ofta ;)
//MKB

Kommentarer
Postat av: din vän jessica som inte heller gillar att bli väckt

du gillar inte att bli väckt? det ska jag komma ihåg. Då tycker jag att du ska sluta väcka mig när jag har sovmorgon också. mhm!!!'

2009-05-29 @ 10:13:36
Postat av: malin

jess: äääh jag brukar ju fråga om du vill sova igen ;p

2009-05-29 @ 10:18:08
Postat av: Tomtom

Paah, vilket jävla as det där var :o

2009-05-30 @ 02:35:34
Postat av: malin

tomtom: menar det! stryk ska han ha!

2009-05-30 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0