helt galen, galen i dig!

Sitter nu hemma hos malin, har shoppat lite idag så man överlever början på sommaren. Sen blev det lite mat, håller nu på att gör oss i ordning och lyssnar på en massa sommarlåter(älskar tomas ledin såhär nära sommaren). Får se vart vi tar vägen sen, tror vi ska hem till T. Sen förstod jag inte riktigt vilka som är där K och M tror jag, men det är väl något vi märker :) om vi inte ska dit vet jag inte vad vi hittar på, men det är väl också något som vi kommer underfund med haha

//MKB

Kommentarer
Postat av: Emma

MAAALIIIIN kommer du ihåg när vi var på Ledin i furuvik??? Sjukt bra.. :D

2009-05-17 @ 03:09:29
URL: http://emmaberg.blogg.se/
Postat av: kicki

Malin vart är du ?

M och jag undrar om du tänker bryta vår söndagstradition nu ? ;)

2009-05-17 @ 19:02:51
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: mamsen

hahaha ja hon låg väl för ankaret då..hahahahahaha( kunde inte låta bli)

2009-05-18 @ 10:43:50
Postat av: malin

emma: haha vet du att jag tänkte på det senast i lördags :d



kicki: det vet ni at jag inte gör ;P



mamma: kul mamma nu var du riktigt rolig måste jag säga

2009-05-18 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0