vart kom detta ifrån?

Vilket väder det helt plötsligt blev! usch. inte så jätte sugen att åka till jobbet just nu, ville inte gärna gå ut i det här vädret.

Hade ett praktisk prov idag igen i skolan. Fick en påse med saker i och av det skulle man göra en maträtt och man var tvungen att använda alla ingridienser. Så min maträtt blev pasta med en currygryta med kyckling, palsternacka, soltorkadetomater och frästa coctailtomater och sockerärtor, det gick riktigt bra faktiskt så det var ju skönt att ha det gjort :)

Ska nu städa lite hade jag tänkt så jag har det gjort, sen måste jag plugga lite och senare blir det greyyys.


//MKB

Kommentarer
Postat av: Marlene

jag cyklade INGENTING idag!! så de var inte mitt fel :P

2009-05-27 @ 22:22:22
Postat av: malin

marlene: du kanske drömde om att cykla! hahaha ;)

2009-05-28 @ 09:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0