Gästinlägg av Malin!

Hej där alla Malin's läsare.

Undrar om man är första gästinlägget tro? Malin Söderberg här iaf, inte Björken som pratar om sig själv i tredje person;) I kväll blir en lugn kväll hemma hos mig där jag har precis ätit upp en halv barnpizza. Får aldrig i mig mycket av pizza, vet inte om det är så negativt egentligen! Iaf så har vi laddat upp med Ostkrokar, Popcorn och en trocadero framför Idol i kväll. Själv hoppas jag Erik och Tove ska stå i finalen. Efter Idol sätter vi i gång första Twilight filmen som jag inte hunnit sett än.

Sen vill jag göra ett uttalande: Malin får mig jämt att framstå som en lite lätt störd person när hon skriver sina inlägg. Men man blir ju som man umgås. (dvs jag var fullt normal innan vi började ses).. :)

Sen vet jag några som brukar läsa Mallans blogg, så ett hej till Ann, Jessica och Emilia! :)

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, för det kommer jag se till att vi Malinar får!


Kommentarer
Postat av: ann

hej hej tjejer...men hur kan man glömma den som mest läser malins blogg o säga hej..hahhahahhahahahhahahha...någon som börjar på K...kramelikram på er båda...

2009-11-20 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0