livet känns :)

t'nker inte säga själva ordet för då går alltid någonting fel, haha!

pratade med min serveringslärare idag om betyg, jag måste skicka iväg en massa grejer till min apuplats. just det! jag har förresten fått en apuplats i 6 veckor i stockholm i vår på restaurang rich (och nej jag vet inte om jag stavar rätt)
det är inte hon som sätter betyget för hon slutar om en vecka men hon sa att hon skulle föreslå till Fredrik att hon tycker att jag ska MVG i slutet av året! ligger på vg nu, men tydligen så kan vi inte få mvg änsålänge för att vi inte har fått lärt oss allt än. och hon sa att hon skulle anställa mig på engång om jag sökte jobb hos henne eller hade apu hos henne, och det känns så braaa :d

nu har jag suttit och pluggat sönder mig på en massa spetlese, auslese, berenauslese, trockenberenauslese och en massa druvor från spanien och tyskland jag ska ska ska få bra betyg på vin provet imorgon!

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0