snart är det slut, absolut inte långt kvar nu

Engelskaläxor, inte det minsta roligt. speciellt inte när man inte förstår det som står, men det kan jag ju inte direkt erkänna för läraren.

studentmössorna har kommit eller nja räkningen iallafall, har har troligtvis hittat min studentklänning. ska prova den och kolla vad mamma tycker.

usch känns jobbigt att göra läxor, vill inte ha några fler, inge mer prov, inget mer arbete. och då har jag ändå gjort nästan allt mitt har ett prov nästa vecka tydligen och en engelska grej jag fick ig på som jag måste göra om. sen är det ju projekt arbetet då, sen tror jag inte det är något annat men bara det känns jobbigt.

därför drömmer man sig bort till vita stränder långt långt borta, så glider man igenom skolan ganska fint :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen

positivt tänkande så går allt på räls...o de vet du ju nu att det fungerar.

rusa iväg i tankarna och stressa upp sig är så oerhört dumt för man mår bara skit av det.

mental träning är aldrig fel..kramelikram mamsen

2009-11-23 @ 12:28:19
Postat av: Linn

men snart är det slut, snart är det sommar och studenten!!! :D

2009-11-23 @ 21:32:10
Postat av: malin

det är det! :D

2009-11-24 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0