kaktusbaktus?

Ringde till hälsovårdcentralen idag, för att kolla upp om provsvaren för salmonella hade kommit. Eftersom jag går en restaurang utbildning så är jag inte så välkommen om jag har det. det var lugnt vilket är väldigt bra, däremot hade jag campylobacter vilket  jag dessutom hade något otroligt svårt att uttala haha.

Fick det av nån kyckling jag åt där nere i turkland, tyckte det var nått konstigt med kycklingen den kvällen. Åt iochförsig kyckling nästan varje kväll men det var en kväll den var mysko och vi har räknat ut att det var den kvällen eller dagen efter jag blev sjuk. men men nu har vi ju iallafall fått svaret på varför jag blev det därnere, sen att det var ett otroligt roligt namn dessutom var ju bara humor hahaha.

Doktorn skulle ringa imorgon och berätta mer om det och prata med mig, Får nu vara hovmästare i restaurangen och dom har förbjudit mig att röra maten och tallrikarna :p Sen skulle tydligen smittskyddsnämnden eller var det heter ringa imorgon till skolan, känns som dom gör det lite väl stort men vad ska man göra.

Krockade med cykeln idag också, satans vad ont det gjorde. men både jag och det andra cyklisten överlevnde vilket var väldigt bra.


Nu börjar träningen flyta på, så det börjar till och med kännas skönt. och nyttigheterna flyter på :)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0