fallen for you

jobbat och jobbat har jag gjort den senaste tiden i mitt liv, imorse var jag så trött när jag skulle iväg till S.V igen att den som hade erbjudit sig att döda mig hade nog fått gjort det, men piggnade till ganska fort när jag väl var där. eller på några timmar iallafall haaha :p

kom hem för nån timme sen, och nu tänker jag ligga i sängen och bara lyssna på musik och zappa lite på tv tills somnar, börjar inte förrän 18 imorgon och då är det på olles jag kommer tillbringa min kväll, så vi får väl se hur det går :)

- berätta något som får mig att skratta! jag behövs bli lite uppmuntrad..
- det var en kille som gick på gatan, så bröt han benet!
- eeh okej? hahaha jaa det var ju roligt..
- ja men jag fick dig ju att skratta!
- ja kanske är möjligt men det var ju för att den var så dålig.
- jaa men du sa att jag skulle få dig att skratta och det fick jag! :D

jaa alla tänker vi på lite olika sätt, men han har ju i och för sig rätt i det han säger haha

tror jag ska ta mig ner på stan imorgon innan jobbet och handla lite julklappar, eller ska man vänta med det tills på tisdag när jag ändå är ledig? hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0