love you till the end

lalalalala livet är ganska så bra ändå ;)

vintern är kall, men den gör att man verkligen uppskattar sommaren sen. jag har ett jobb, vilket innebär att det kommer pengar in rullande. jag har underbara människor i min närhet, vilket innebär att jag aldrig behöver känna mig ensam. jag har många planer och drömmar som jag bara ville få igenom. så som sagt livet är ganska så bra ändå :)

åkte till sofie igår efter jobbet, sen orkade jag aldrig ta mig hem. jag hörde att hon pratade med mig imorse när hon skulle till jobbet. jag har ingen aning om vad hon sa eller om jag svarade men kan ju hoppas att det inte var nå viktigt haha.

idag blir det jobb på Stora vall, börjar inte förrän 18. jääätte skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0