kan du va sann?

jaadå det kan du annars hade allt bara varit som en dröm. jag kan känna ett ruskigt hat ibland över ditt beteende, jag kan känna att jag vill ge igen, att jag vill säga precis vad jag tycker när jag blir sådär arg och jag vill att du ska veta att jag inte är så dum som du tror. du är absolut inte så smidig med dina lögner som du tror. och jag förstår inte själv varför jag sätter mig i den här situationen. jag förstår inte. du påverkar mina dagar på både ett positivt och negativt sätt och det är bara en person som har påverkat mig såhär förut. den leken du spelar med mig är inte rättvis men sårar du mig så som jag är rädd att det ska ske så kommer du få igen förjag är inte rädd för dig, jag är bara rädd för mina egna känslor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är killen om man får fråga :-)

2010-12-02 @ 12:19:23
Postat av: mamsen o kenneth

hoppas det inte är en blatte igen bara

2010-12-02 @ 17:17:07
Postat av: malin

- fråga får man alltid, men medtanke på att jag inte vet vem du är så kommer jag tyvärr inte svara på den frågan :) dom som känner mig vet vem det är, men det är inget jag kommer skriva ut här inte än iallafall :p

2010-12-09 @ 01:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0