my love i can feel your heartbeat

mitt liv vart tog det vägen? ja mina vänner om ni inte redan tycker att jag har försvunnit så vänta bara jag kommer försvinna mer. kom nyss hem från jobbet och klockan är 02.43 :/ börjar klockan 15 imorgon. måste städa och fixa julklappar innan och får inte glömma mallans katter! nästa vecka blir ännu värre räknade nyss ut att jag kommer jobba 75 timmar på 5 dagar..trevlig tjej jag kommer bli ;) men men det får bli såhär nu det kommer väl förhoppningsvis lugna ner sig någongång i januari, men normalare arbetsdagar. kanske.

men jag saknar att bara krypa upp i soffan och titta på greys hemma hos mallan, eller bara ta en tur till bollnäs, eller kanske utgång?  men det är för långsökt att tänka på den tiden nu, det får jag ta sen när allt har ordnat upp sig :p

idag fyller Emilia år! grattis älskling! hade gärna viljat bjuda in mig själv på en trevlig födelsedagsfika, men får fixa en riktig myskväll med bio och sånt sen ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0