2010 ett sjukt år som alltid kommer finnas i mitt hjärta :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jobbade i alanya, vågat mig på att chansa och sen hoppas på det bästa. fast det kanske jag alltid gör?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kom inte ens ihåg om jag hade nått nyårslöfte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jätte pinsamt om jag missar någon nu, men nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
ja.

5. Vilka länder besökte du?
turkiet och spanien

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
liiite mer hjärna kanske, att tänka efter en aning innan man gör allt som låter bra från början :p

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
19 juni och 27 juni

8. Vad var din största framgång 2010?

att jag vet mer nu än någonsin vem jag är som person och vet vad jag är kapabel till vad andra än säger och vill kommentera :).

9. Största misstaget?

för många.

10. Har du varit mycket sjuk?
nej tycker jag inte :)

11. Bästa köpet?
tågbiljetten hem till gävle igen!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ogenomtänkta val, men alkohol och flygbiljetter skulle jag nog gissa

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kan jag lova!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

i got my eye on you, i love the way you lie, kär var det sista jag ville bli, sex on fire, shackles(praise you) och många många fler

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare helt klart!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt efter.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ingenting faktiskt. man lär sig av sina misstag :)

18. Blev du kär under 2010?
skulle man väl kunna kalla det

19. Hur många one night stands?
Hahaha en ny varje kväll ;)

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja kan man lugnt säga

21. Bästa boken du läste i år?
oj läser många böcker men just nu står det still måste jag säga

22. Något du önskade dig och fick?
nej tror jag inte

23. Något du önskade dig men inte fick?
jag har alltid en massa massa saker jag vill ha :d

24. Årets bästa film?
The last song.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
ja va fan gjorde jag? ja just det jag var i teneriffa med malin så vi festade på natten nör klockan slog över till min födelsedagen, sen satt på planet på vägen hem under dagen :p

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Färre falska människor.

27. Vad fick dig att må bra?
alla underbara människor jag har omkring mig!

28. Vem saknade du?
lite olika under årets gång, en del föredetta vänner m.m

29. Lärt känna nya människor?
absolut! en del bättre än andra :D

30. Kommer du komma ihåg år 2010?

skulle aldrig kunna glömma en enda händelse även om jag så försökte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0