Would you take the chance and make the change

en början av julklapparna har inhandlats, bara för mycket kvar :/ ivanligafall älskar jag att handla julklappar men inte i år, det finns ingen tid. så just nu är det bara stressigt. nästa vecka kommer bli ett rent helvete men är inte redo att släppa stora vall än så nästa veckan kör jag dubbelpass har tagit bará dagar där nästa vecka så jag kan vara alla kvällar på den andra stället men innan jag har skrivit på några papper skriver jag inte ut nått här. ska kika in där imorgon så vi får prata lite och förhandla om det som behövs :)

så det innebär att jag måste lösa alla julklappar på tors-lör den här veckan innan kvällspassen på S.V så nu gäller det att komma i tid varje dag så jag hinner. ja just fan sen var det julbaka också vart ska jag få den tiden ifrån? hmm jaja det löser sig får väl trolla fram några extra timmar då :p

jag älskar din röst. jag älskar ditt leende. jag älskar dina fjantiga skämt. jag älskar till och med dina dåliga sidor även om jag aldrig skulle sluta käfta emot och kanske är väldigt arg just då för studen. jag älskar att du kommer ihåg små stunder som jag trodde var sånt du aldrig skulle lägga på minnet. det är du och jag på nått underligt vis även fast jag aldrig skulle börja lita på dig till 100 % och även fast allt är som det är så är det endå du och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0