you are my number one here

snälla nån döda mig här och nu! obeskrivlig värk i benen och fötterna just nu, jobbade över frivilligt idag pga att dom i köket satt i skiten och jag tyckte synd om dom så jag tog tag i deras disk. var så trött att jag somnade på bussen påväg hem. och ikväll blir det fan sova i tid annars kommer fredagen bli riktigt tung om det blir en sån här trött dag imorgon också :p

men jag älskar verkligen mitt jobb! och det är det ändå inte många som kan säga, inte i min närhet iallafall :)

jag tycker om att hänga i köket när det är lugnt vilket gör att kocken alltid har sarkastiska kommentarer men skönt att han får ha lite roligt iallafall haha

jag: men johan var ser du så nere ut?
j: jag? nej jag är bara fokuserad på mitt jobb. du kanske skulle prova det nångång!

senare
jag:jag är fan lite överallt idag! (hjälpte till med det jag kunde i köket, gjorde mitt jobb i servisen och i princip bosatte mig i disken)
j: jaa du är som herpes ungefär!

tack för den jämförelsen! haha!

nej men nu ska jag ta det lugnt ett tag sen soooova jag öppnar tydligen imorgon och klockan 8 dessutom :/ man kan ju undra varför jag tog åt mig det passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0