förberedelserna är igång för fullt!

jag har varit otroligt dålig på att uppdatera den senaste tiden. det fanns inte tid på studentveckan, det var fullt upp hela veckan och det var det roligaste jag någonsin gjort!

nu är förberedelserna inför turkiet igång för fullt, åker om 3 dagar. har packat klart det mesta, och har packat ner hela mitt liv i kartonger hos pappa. och har fått lagt upp allt som ett schema för att hinna säga hej då till alla som jag vill.

nu blir det turkiet i ett antal månder, sen flyttar jag till Stockholm direkt när jag kommer hem :)

ikväll blir det grillning med tom, mickis och hans kompisar på hille brygga!

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

flyttar till stockholm???? jaja vi får väl se det hur det blir med det. Vem vet du kärar väl ner dig där nere, men gör inte det snälla ...kom ihåg vad vi sa och vad vi såg..bara du har åkt så tar han en ny och du är glömd på en sekund.

Men hur som helst så hoppas vi att det går bra allt och att du får kul men med motta denna gång..

pusselipuss

2010-06-17 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0