så nu kan jag andas igen

har stressat sen jag vaknade imorse, nu är det bara att andas ett tag innan det är dags att åka och jobba. det blir på scandicväst idag, jag har aldrig jobbat på väst på kvällen så det blir något nytt :)

kvällen blev lyckad till en viss del, hade riktigt roligt till kanske 1 nånting. förstår inte vad vissa människor får ut av att hålla på så där, men måste ändå erkänna att du är skicklig.

åkte till lotta och förfestade, riktigt trevligt hade vi där. sen var det bara att sticka ner till slick och dansa till benen inte orkade nå mer, träffade människor som jag inte har sett på evigheter så det var skoj :d

har nyss sagt hej då åt jill, det kommer bli tomt. men om 4 månader kör vi på i en hel månad :)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0