varför gör man sånt för?

jag tror ngon har stoppat knivar i min hals, och det gör så ont att jag helst håller munnen stängd och gnäller i mina tankar. och ja jag kan tänka mig att min familj njuter nu av den sköna tystnaden, men ska inte vara glada så länge för snart är jag tillbaka ;)

det gick bra igår, lät så på chefen iallafall. lite små vimsig var man allt, men dom kan inte förvänta sig att jag ska komma ihåg vart alla grejer fanns efter ett års tid. vi får hoppas att dom hör av sig igen :)

nu bär det snart av till grillen, eller ja om två timmar. men sen blir det jobb hela dagen idag och imorgon, vilket innebär att ni vet var jag finns om ni vill mig något :)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0