jag har kommit hem!

det kändes faktiskt skönt att komma hem, man ska inte dela en etta med någon. det är något jag inte rekomenderar, man behöver ha sitt eget utrymme.

men det kändes jätte tråkigt att gå ifrån riche, jag har trivts jätte bra där och hoppas jag får komma tillbaka dit någon gång.

men nu är det bara att ladda till studentveckan! nu på måndag har vi avslutningsmiddag, som ettorna ska göra åt oss. sen sätter studentveckan igång nästa söndag :)

nu är det väldigt väldigt nära tills turkiet, oj vad hemlängtan jag kommer att få! men det är väl bara att vänja sig, jag har ju mina sista 3 veckor hemma framför mig nu. så nu ska ja försöka passa på att njuta så mycket som möjligt.

nej nu ska jag iväg till grillen, var ett tag sen man var där nu. men extra pengar behövs alltid, och det kan vara skönt att få ihop lite extra innan man åker.

kvällen igår tillbringades hemma hos Emilia, med tacos, glass och film. sen tog vi en lite biltur ut till vårvik och bönan. super trevlig kväll :)
//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0