roliga kvällar gör mig urfattig

vi började igår efter jobbet med en picknick ute på djurgården, med pastasallad, jordgubbar och baugette. och vi hittade ett lite ställe vid vattnet där vi kunde lägga vinet och cidern på kylning, och solen var mitt oovanför oss. det hade nog inte kunnat blivit mysigare.
sen tog vi bussen till någon uteservering som låg på en brygga där omkring, sen åkte vi vidare till grodans uteservering. men gick vidare till fridays, men kände att vi behövde bli mer peppade så då hamnade vi på utecompaniet, sen skulle vi in på hells men det var HELT tomt där. vi får väl skylla på att ingen av oss är från stockholm från början, att man tydligen inte går dit den tiden haha. så då hittade vi ett ställe med karoke och grejer, sjukt jäkla rooligt. sen när tiden var som den skulle gick vi tillbaka till hells, det blev en lyckad natt!

men ärligt, är man i 40 års åldern så raggar man inte på 19 åringar. man gör det bara inte, men det är väl så dom gör här haha. jag kunde inte sluta skratta, det var som att min egen pappa skulle hållt på så.

en super trevlig kille kom fram till mig och sluddrade fram
kille: jag är snyggare än dig, jag kan få någon snyggare.

haha det var ju bra att veta, hade jag sagt något till honom ens xd
nä men det kändes skönt att han informerade mig om det ;p

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0