Have you ever closed your eyes and Dreamed that they were there

jaa vad har jag gjort i veckan? jobbat, jobbat och sen har jag jobbat lite till. jag har varit så trött och less på kvällarna och ändå längtar jag tillbaka till måndag nu haha. men det går bra på nya jobbet, och nu blir det jobb på stora vall ikväll. förhoppningsvis är jag ledig från allt imorgon och kan bara sitta ner och bara vara hela dagen :)

varför drar man sig inte ur någonting som man vet är en aning fel och att det bara kommer bli svårare ju längre tiden går? jag tror det är för att spänningen är alltid intressant och det är ju tydligen ett av mina problem. allt är så spännande att jag vill bara ha liiite mer eller lägga mig i liiite till. nej mitt nyårslöfte blir att tänka mig för en kanske två gånger innan jag gör något eller säger något. det kommer säkerligen underlätta livet en massa massa :p

just the way you are...crazy and wonderful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0