hur ska du våga chansa? du som aldrig haft någon tur.

jag är så ruskigt trött på allt spelande, hur sk ajag göra honom svartsjuk? vems tur r det att höra av sig den här gången? nej men gud jag kan inte skriva igen det var jag förra gången.

ska man inte kunna höra av sig till någon man bryr sig om bara för att man vill? måste man skämmas för att man inte är hundra på vart den människan står? kan man inte bara få träffa någon lämplig människa där ute,  som ringer lite då och då bara för att. eller inte spelar det här spelet alla spelar nu för tiden. en som inte är ett svin, jadu det skulle vara något det haha :d
men känns som ganska långsökt för min del men man kan ju alltid hoppas.

tro det eller ej men jag är inte så jätte trött idag! men då gick jag och la mig vid 21 och somnade vid 22 och det har nog inte hänt dom senaste åren tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0