I can't deny what I believe, I can't be what I'm not

jag är trött på att känna mig svag. vad är det för dumheter, jag är inte en svag människa! skärpning! lite motgångar dör man inte av det gör en bara starkare.
så jag är igång med mina drömmar och planer igen, för att planera sånt man verkligen vill göra, gör att det vanliga vardagen bleknar bort och går väldigt fort. det är ganska trevligt att leva i en fantasivärld ;)

det värsta blir nu om mina planer inte går som jag har tänkt det, då är det mycket som skiter sig. men det löser nog sig då, varför ska jag bli hispig över det iförskott? no no det här ska gå och jävlar vad bra det kommer att bi! :)

ett liv utan vänner skulle aldrig gå för mig, jag är på tok för sällskaps sjuk och även om jag inte orkar ta mig ut nån dag. som igår när det regnade hela dagen, då finns dom härligheterna bara ett samtal bort :)

dagens ordspråk: av två onda ting skall man alltid välja det minst onda.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0